1399-05-07 01:32
1216
0
69623
یاسر مقسم:

استودیو مجازی «لحظه های زندگی» آغاز بکار کرد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از آغاز به کار ضبط برنامه های استودیو مجازی « لحظه های زندگی» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.

یاسر مقسم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ضبط برنامه های استودیو مجازی "لحظه های زندگی"  آغاز و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه، آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلانی ایرانی از اهداف تولیدات این مجموعه می باشد، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، قرار بر این شد برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه های مجازی  اجرا گردد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور افزود: نخستین اقدام مرکز در حوزه فعالیت در فضای مجازی راه اندازی استودیو مجازی "لحظه های وصال" بود که در ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال خوب مردم منطقه همراه شد.

مقسم در ادامه با اشاره به اینکه، سعی بر این است که در این برنامه ها مباحث به روز و تخصصی به خانواده و جامعه ارائه گردد، اظهار داشت: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه اندازی استودیو مجازی با محتوای گفتمان و گفت و گو با حضور روحانیون و شخصیت های استانی تسنن و تشیع با موضوع سبک زندگی اسلامی از جمله: ازدواج آسان، صداقت در زندگی از نگاه قرآن کریم، تاثیر رسانه و فضای مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ یاری رساندن و شاخصه های سبک زندگی اسلامی ایرانی، می باشد.

گفتنی است، تولیدات این استودیو بعد از عید قربان تا پایان مرداد ماه در روزهای زوج در فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.